Fiske uppdrag

Hejsan
Idag fick jag ett till fiske uppdrag att fånga dunderlaxen. Det var ganska svårt men tog inte såå lång tid. Här kommer lite bilder.
whata fail vad har hänt? Var är jag?
Den busen :) hehe
Sådär :) Klart ;)
Idag så hängde jag också med Ebb, Verre och Moses. Ebb och Verre blev med i klubben idag.
Vad ska ni göra imorn på valborg?
Jag ska kolla på forsränning, mösspåtagning(tror att det heter det) kolla majbrasa och grilla med en av mina bästa kompisar och spela sso. Men kommer vara dålig uppdaterring. Så kolla ikväll när det har kommit inlägg då är det ju uppdatering också och del 4 av jorvik vampyren säsong 2 så kolla det och det är fina Nemo(Courtney Silverhill på youtube) som gör denna serie.
Allmänt | |
#1 - - Courtney Silverhill:

Det låter som en fantastisk valborg! :)

Svar: Åhh Nemo du tittade min blogg åh ja men den valborgen blev inte precis som jag tänkt mig.. Men endå rätt bra :)
Ebba Highland

Upp