Jultidningar

Hej
 
jag säljer jultidningar. Nån annan som gör det? Isåfall vet ni hur jobbigt det är.. Nej det är roligt men jag bor i ett område där nästan alla säljer!! Man går runt och alla bara jag har redan köpt tyvärr... Går vidare och samma sak igen :/ Jag säljer för att jag vill ha en iphone5C och då måste man sälja för 6500 kr och det går nästan inte i vårt område om man inte går runt hela området första dagen. Så jag kommer väl få ta en surfplatta eller sminkbox eller både och helt enkelt. Det är också okej. Men jag vill verkligen ha iphone5C för jag gick i 5c när den kom ut och det var världens bästa klass tycker jag. Jag önskar att jag hade fått gå 6:an med de också. Men så blev det inte och jag är ganska nöjd med min nya klass :) Men om jag är lite off, tror inte jag kommer bli det, så är det för att sälja. PÅ tidag är det dock stor risk för liten uppdatering på kvällen och morgonen.
 
Allmänt, irl | |
#1 - - Annie sunbrooke:

Åhhh gud jag vet jag gör det med.....vill också få upp till den iphonen men känns helt kört..
Kolla gärna min blogg också <3 anniesunbrooke.weebly.com <3 /annie

Svar: Ja ellerhur det är skitjobbigt men kämpa på och lycka till <3 sälj till alla!!! Ska kolla din blogg när jag har tid kanske imorgon
Ebba Highland

Upp