Bloggutmaning-Dag 7

Hej
 
Idag tar vi utmaningen dag 7. Min favorittävling!
 
Okej, min favorittävling är Marleys hoppbana! I början hatade jag den och ville inte köra den alls. Jag var jättedålig och fattade inte alls hur man skulle göra, det gick bara skitdåligt hela tiden. Min kompis älskade den och var bra på den och hela tiden frågade jag henne:
Hur kan du gilla den? Den är ju hemsk!!
 
Men hon lärde mig hur man skulle göra, vrida kameran och så. Nu är det min favorittävling. Det var lite roligt att den gick från sämsta till bästa på några månader. Förut var min favorit Steves, den var ganska kort och gav mycket xp, andledningen till att den var mångas favorit. Men jag var aldrig bra på den och de flesta lyckades på något sätt få mycket bättre tid än mig så jag var aldrig bra på den. Även om jag hade bästa kläderna, häst i level 15 och var i level 15 (när det var högsta leveln) så fick jag ca 3 sekunder sämre än de som var högst upp på idag listan.
 
Bästa bilden jag kunde hitta på Marleys Hopptävling
Idag fyller morfar år så ska åka till honom ikväll, vet inte om jag hinner spela så mycket då.
Allmänt | |
Upp