Ny tröja :)

 
 
Jag hade lite tråkigt så jag red till hästmarknaden och handlade typ den bästa tröjan som finns hoppas jag i alla fall vet ni nån som är bättre eller lika bra så säg gärna vart den finns. Den är inte så snygg men jättebra. Okej den är typ lite bättre än de andra bra men vet inte hur mycket roll som skötsel spelar men aja tror inte det finns någon bättre.
puh det gick att ladda upp den
Idag har jag även spelat i 1 år och 2 dar. Var inte hemma på 1 års dan då skulle jag ha firat men nu vet jag inte om det blir något. Lixom det är lite sent och en fest måste man samla folk till och då blir det för sent men jag tror jag ska ha nån typ av fest när bloggen fyller 1 år 17 januari nästa år. Kom gärna med förslag redan nu!
 
En helt random grej också. Hela global pratade om Kim nästan hela tiden jag var inne ehehe. Sen råka jag rida på han känns lite konstigt att typ rida bredvid han när global svämmar över av VART ÄR KIM??????!! haha
 
och en grej till
Hitta Nemo inlägget kom upp 4 gånger förlåt för det :/
Allmänt | Bilder, kläder, starrider, starstable | |
Upp