Mys med duvor

Hej
Idag har jag gått på eventet :). VI hade en uteritt runt och letade efter en grillplats eftersom att Moses inte vet vart det finns grillplatser haha XD. Men när Matt hittade en grillplats så satt vi och berättade spökhistorier och läskiga saker som hänt :/ Det hade hänt skit mycket as läskigt för min älskade Corn. Shit vad rädd man blev när man hörde det... Här kommer lite bilder: Några seriösa och några helt random :)
asså här laggade det ihäl för lilla Corn hehe. Hon satt på sin häst fast stod på marken jättefail haha xd
Haha skule sitta bredvid Corn men blev rakt i :9 hehe Puss
Asså detta är den mest intressanta bilden :) Här har jag hittat en aa vad det nu heter under Corn så det där uppe är Corn nerifrån. haha
Allmänt | |
#1 - - cornelia:

Haha asså gud ja vad jag har varit med om o jag ä ju så lättskrämd också. En annan skulle bara rycka på axlarna o jag bara AAAAA JAG KOMMER DÖ hahahhahaa. Puss

Svar: Haha nejdå Puss
Ebba Highland

Upp