Stort problem

Hej
 
Detta inlägg handlar inte om sso eller kanske lite.
 
Men asså jag har ett jättestort problem!! Så här är det.
 
Jag går i 6:an. Vi har med våra mobiler i fickan hela dan. Så jag behöver alltså byxor med fickor fram för man vill inte ha mobil i bakfickan. Då måste man sitta på den :(
 
Sen är jag en sån människa som bara kan ha jättetighta jeans typ superskinny.
 
Det är mina två krav på jeans. Det är ju bara att gå till första bästa affär och titta på jeansen, kanske ni tänker, MEN ikke. Nej om det någon gång skulle finnas byxor som jag tycker är tillräckligt tighta (asså provade superslim, som är den näst tightaste på jeans, igår. Vad tror ni jo självkart är de för otighta.) så finns det inga fickor fram. Finns det nåt ställe som har superskinny med fickor fram? Vet ni, tell me!!
 
Ps jag vet att Cubus har ibland men förra gången jag var där hade de inte.
Ps Om ni vet så svara snälla måste verkligen veta. Har inga bra lösningar. Då kommer jag få ha mobilen i skåpet hela dan. Det blir nog så nu för har bara 1 par byxor som verkligen funkar med fickor.
Asså ni vet de svarta jeansen på sso. Såna med fickor vill jag verkligen ha. Ja det finns fler jeans på sso. Ni vet såna som vissa tycker sitter för tight.
 
irl | |
Upp