När allt blir fel

Hejsan svejsan
Idag/igår kväll var en sån dag då allt går fel. Asså igår kväll så hade  jag fixat ett inlägg förberett, ja allt var klart utom att jag inte hade satt in bilderna. Så jag gör mig klar och ska precis in och lägga in bilderna, när jag inser att bilderna inte finns. De är borta! Jag blir så irriterad asså hade ju gjort allt, till ingenting.. Åhh!
 
Sen idag berättade de från Ridlägret att deras grupp typ ska ha ett eget ridläger en annan vecka. Asså vad ska man göra. Jag vill ju vara med de, annars kan man ju lika gärna gå på något annat. Asså jag blir så förvirrad och typ "besviken". Vi hade ju planerat allt kul och nu skulle ju alla känna varann redan från början. Jag har sms:at och pratat jättemycket med dem men asså jag blir bara mer och mer förvirrad, men ska typ ringa de imorgon så va kan typ fatta allt.
Bjuder på en liten fin bild.. Skulle kunna vara vi på ridlägret! Nästan iaf.
Allmänt | |
Upp