PimPim

Hejsan!
 
Asså jag är lite nere just nu. Fick idag veta att en av mina favorithästar ska avlivas :(((((((. På Måndag! Asså jag skulle ju fråga på Tisdag om han kunde gå med i vår grupp och så lever han inte ens då..... Från att jag vill rida han till att jag kanske inte ens får träffa honom igen. Han är så söt, så snäll, så duktig och jag bara ÄLSKAR hans supersöta bläs. Jag vet inte vad jag ska göra.
 
Jag hade planerat att han skulle bli min sköthäst och att jag skulle börja tävla med honom... Skulle tävla upp till kanske 1.10 innan jag skulle gå vidare till en egen häst hade jag tänk men tydligen inte. Asså kanske inte låter ledsen eller något egentligen men jag är så himla ledsen. Jag måste ju åka dit lördag eller söndag och typ stå med han i två timmar (Oj, han kommer tröttna efter typ 10 min. Men jag ska borsta honom så himla glänsande fin och bara stå där och mysa och ge honom massa godis. Asså nej, vad ska jag göra när jag kommer till stallet på Tisdag och Pimpim inte är där? Jag ska gå till Beppe! Asså nej jag kommer seriöst gråta.
 
Han är ju sååååå himla superfin, jag kommer seriöst bomba min mobil med foton på han. Asså nej, det kommer bli så många, flera hundra bilder, jag måste ladda in de gamla i datorn så jag får plats. Jaja ni får se nån bild sen nån gång.
RIP PimPim, min lilla älskade sötishäst<3<3<3<3!! Love u!<3
Allmänt | |
Upp