Vart tar all tid vägen?

Det är en fråga jag ställer mig själv nästan varje dag, för man undrar ju. Vart är den? Jag hade gjort en lista på saker jag skulle göra innan jag skulle sova, sen kom mina kompisar och allt pajade. Asså om de kommer så är det bara att säga Hejdå till resten av dagen. Asså jag kan typ inte komma hem sen, för jag vill vara med de. Det är sååå jobbigt och jag vet inte om ni fattar vilken press jag känner hela tiden.
 
Jag är så rädd att jag ska vara med de så lite så att de börjar hänga utan mig och liksom så stöttas jag ut. Jag vet att det inte kommer hända men det blir ändå lite så. De är med varann typ hela tiden varje dag och jag är med ett tag typ 3 gånger i veckan. Men det är så, jag har inte så mycket tid. Asså nej jag ska satsa stenhårt på listorna nu ett tag och följa de bättre än vad jag har gjort idag.
 
Då kommer jag använda tiden mer effektivt och hinna mer. Så om jag lyckas kommer jag få mycket mer tid till allt utom att vara "Långsam" och typ sitta och göra ingenting. Jaja vad jag babblar, ska in jättesnabbt nu och hitta på något.
Haha lite väl långt bak sitter jag... Ja vi hörs imorgon, då ska jag rida också! :)
Allmänt | |
Upp