Let´s dance utan Sigge

Hej!
 
Ikväll börjar årets säsong av Let´s dance. Jag vet inte riktigt om jag ska se det, men jag tror det, fast det kommer nog inte bli så kul...
 
Jag började titta på/följa Let´s dance för 3 år sedan. Innan det hade jag tittat lite, nån gång ibland och blivit lite smått intresserad och när jag såg att det började så tänkte jag att jag kan väl titta. Själva programmet är ju ganska kul men det som verkligen fick mig att stanna var Sigge (Sigrid). Hon var så snygg och bäst på att dansa, jag började heja på henne, på henne inte hennes partner. Sen vann dem! :). Jag fortsatte såklart titta nästa år och ibland låg jag och kollade på gamla klipp i sängen, när jag skulle sova, eller kollade på datorn.
 
Det har varit så att 98 % av anledningen att jag har följt Let´s dance är av Sigge, 2% är av att själva programmet är kul. Nu ska Sigge inte vara med och då försvinner ju nästan hela grejen med det. Så jag vet inte, fick reda på det i går och blev ja minst sagt ledsen. Det är inte så kul att titta när hon är med, vet inte vad jag ska göra, men kommer kolla lite ändå, vill ju se danserna och höra låtarna.
 
 
Allmänt | let´s dance | |
Upp