Men oj

Hej
 
Har ni tänkt på att lovet har gått väldigt fort? Jag börjar på Onsdag och känner verkligen inte att jag har hunnit allt jag tänkte göra. Jag har en massa kvar med klubben, bloggar, sso... Jag får lite panikkänsla när jag tänker på att vi snart får en massa läxor och nej vi har ju nationella prov också!
Nån som vet om de är svåra?
 
 
I 3:an var de väldigt lätta men nu vet jag inte. I femman fick vi ibland göra uppgifter ur nationella proven, de var ganska lätta men och jobbiga. Har faktiskt lite ångest över det där med nationella proven och även betygen. Visst, jag fick ganska bra betyg och jag är nöjd med de flesta (alla utom mina två D) (och snälla, jag tycker inte att D är dåligt det är bara jag som sätter höga krav på mig själv) men ändå.
 
Vi kommer få en ny lärare och då vet jag inte ifall hon kommer sätta lägre betyg eller högre betyg eller samma betyg som förra. Vissa lärare är hårdare än andra och jag är jätterädd att ha snälla lärare nu som ger höga betyg och sen få strängare lärare som ger lägre betyg när de börjar bli viktiga utan att jag är beredd. Får jag ett A nu och fortsätter utvecklas likadant och sen får ett C av en strängare lärare så kommer jag inte vara beredd på det och kanske inte fatta varför och ha svårt att förbättra mig om jag har fått A förut.
 
Jag är helt säker på att alla inte kommer fatta, men jag hoppas att några i alla fall förstår.
Har ni betyg? Iså fall är ni nöjda?
 
Idag har jag vart ute på lite affärer väldigt länge. När jag satt och åt på IKEA så gick min ena mentor förbi och jag vart livrädd för att hon skulle se mig men som tur var tittade hon inte mot mig. Jag har fått en ny säng och en ny stol idag men det tog typ 5-6 timmar... Imorgon ska jag ha en liten tjejkväll och några ska sova över, lite för att fira min födelsedag och ha kul. Så fixar lite till den men nu ska jag in o spela!
Kram kram
Allmänt, irl | |
Upp