Regn, tältning och massa gubbisar!

Hello!
 
Vad gör man när det ösregnar ute och är kallt? Exakt, sitter och myser vid sso eller en film med lite gottis saker.
Vad gör man när pappa sitter och jobbar vi datorn, det ösregnar ute och mamma har hittat massa små goda jordgubbar? Jo, jordgubbstårta såklart! Så det har jag hållit på med hela dagen parallellt med att packa. Jag och en kompis ska ju på läger och tälta imorgon. Lite tråkigt att det ska regna och åska en massa nu, men hoppas att väderprognoserna ljuger. Kommer inte våga sova i tält och typ ligga och gråta om det åskar, är livrädd för det, fast det är ju lite kul, om man är inne i säkerhet. Sen så ska vi ju vara ute typ hela tiden så då får man ju hoppas på lite sol, men det ser ju inte så bra ut... Jag har i alla fall med mig kläder för alla väder, mer än hälften av mina kläder fick följa med och ganska mycket andra saker också, skor, baby lips (viktigt) solkräm, mygg grej,  body butter, laddare, mobil, badkläder, handduk, hörlurar....
 
Har förberett litegrann med inlägg, men inget helt klart än. Hade gjort ett klart för publicering, men råkade radera det... Orkar knappt skriva om, så kanske inte blir någon bloggutmaning, har i alla fall 3 st som jag verkligen är på gång med, så de kommer nog dyka upp. Kanske några fler, men men jag lovar ingenting, kan ju inte hålla mina löften.. :(
Men ja, åker imorgon mitt på dagen, ska in på datorn på förmiddagen och fixa det sista, men kommer nog inte publicera nåt mer innan jag åker så Bye bye!
 
Allmänt | jordgubbar, regn, tälta, vill ha sol | |
Upp