Första redigeringen!

 
Hej!
 
Igår så gjorde jag min första riktiga redigering. Förut har jag bara redigerat lite lätt på typ 10-30 min på paint. Men detta var något annat. Det tog flera timmar och ja, kan säga att tekniken inte riktigt var med mig. Fick göra min egna lilla "version" på det hela.
Jag följde Amanda Lightfields video, den med att ändra huvudet och benet. (Ni hittar den här, hoppas jag)
Det var ju en bra video och så, det funkade först men så tyckte jag att det blev för fult och skulle börja om. Då funkade det inte alls. Så det blev verkligen inte som jag hade tänkt mig, men helt ok för att vara första gången. Dock kunde jag inte riktigt hitta bilden så jag får försöka.
Nu fick jag fram den!
 
Jag misslyckades lite och fick testa lite annorlunda, synd att man ser konturerna av benet som jag har tagit bort, men men det var ändå första gången.
Kan visa bilderna jag tog att redigera med
Denna till vänster ben
Denna till höger ben
Denna som blev fel
Denna som också blev fel
Denna med min mystiska flyghäst, han lär sig flyga och är på väg upp i luften, Hihi <3
 
 
 
Allmänt | bild, bildredigering, fail, redigering | |
Upp