Championat

Hej!
 
Det är ju championat några gånger om dagen på sso och de är ju väldigt populära. Förut brukade jag skriva ganska mycket om dem. I alla fall en gång varannan vecka. Men nu så blir det nästan aldrig och jag kör typ aldrig Championat längre.
 
Dels hinner jag nästan aldrig med det, eftersom att jag inte har särskilt mycket tid att spela på och måste samla ihop js nästan hela tiden, plus att jag försöker hinna med att göra saker med klubben.
Så det blir nästan ingen tid över eller det blir det inte, man får ta sig tid om man ska hinna.
 
Sen så är jag typ sämst på det också, så det blir inte så roligt. Nu när alla är lvl 17 och jättebra så hamnar man typ i grupp 1 och är sämst av alla där. Så det är inte så kul, mest tar det bara tid, så det har aldrig blivit av.
 
Men igår var min kompis inne lite när jag red och hon var faktiskt riktigt duktig (det trodde jag inte) och blev 3:a i Moorland Championat och klarade Jorviksstallets helt okej.
Jag kanske ska börja köra igen, eller vad tycker ni?
Allmänt, Championat | Arre, championat, sso | |
Upp