Modevecka uppdrag

Hej!

Ja ni vet i Onsdags förra veckan kom det ju lite uppdrag som var i jorvik city galleria och självklart handlade om mode. Jag hade tänkt skriva ett inlägg om de och visa lite bilder, men en annan person (vill inte säga vem) har varit inne på mitt konto och gjort resten av uppdragen som jag skulle göra. Och om du ser det här, du får gå in på mitt konto och spela men det finns två saker du inte får göra: 1. Du får inte byta kläder på mig så att alla kläder försvinner och jag inte hittar de, samma sak gäller på hästen. 2. Inte göra mina uppdrag,  NEJ det är inte okej annars får du göra allt eller nej du vet typ köpa, sälja och ta hem/skicka bort hästar. Fortsätter det så här så måste jag tyvärr göra så att bara jag kan logga in. Fast det vill jag verkligen inte göra.
Aja uppdragen var ganska roliga som t ex handlade om att förfalska saker och prata med dumma människor haha.
Ja ja kommer väl bilder här då:
Vaaa?!!! Har du ingen koll?! Jag är ju jorviks största A-kändis ju, oförskämt att inte ens veta om mig.
Tja vad ska man göra?
Hehe olaglig handel håller vi på med här... eller nej egentligen inte.
Äntligen får man komma in :)
Härinne var det mysigt! <3
Hehe vad görs här?
Men seriöst jag skulle ju inte ha de tillsammans fattade du väl.. hahaha
Oj vad fint... eller inte
Så råkade jag såklart åka hem igen, hur lyckas man?
Uhhh usch usch
Bugg, det finns det mycket av på sso :/ Fast det kan ju vara en dans också :) Jag vill göra tummen upp, men det går inte.
Backstage wooh I am vip and the coolest in this Place! (Fin engelsk sak)
Men asså jag har ju känsla för stil, eller hur jag kanske inte ha finaste kläderna på mig här, men jag kan ju göra ganska snygga outfits, tycker jag i alla fall, onej jag kanske har helt fel? :(
 
Sen hände det en annan sak också, starstable bytte bild på hemsidan så nu har de en fin påskigbild, som jag verkligen älskar. Bakgrunden är helt magisk och hästen och ryttaren är riktigt snygga, även om kläderna och utrustningen är ganska ful. Håret på ryttaren är finast av allt verkligen.
 

I love it!!

Hihi jag kom på en sak som gör texten stor, vill ni veta hur? Eller ja, det verkar som att den bara blir stor här i rutan där jag skriver och inte som ni ser den :( Det var jättesnyggt ju.
 
Allmänt | uppdrag | |
Upp