Bad!!

 Hej hej!
 
Idag har jag faktiskt badat, och asså på riktigt. Inte i nån inomhusbassäng utan ute i Mälaren. Vi var ute på en läger gård där och skulle städa. Det ligger precis vid sjön och vi skulle lägga i bryggan så det var ju perfekt. Men det som gjorde att jag ville bada var nog mest att jag och farmor "tävlar" om vem som badar först och sist ute varje år och nu ville jag vinna för en gångs skull. Så jag hoppade i. Det var ca 6 grader i vattnet och 11 i luften, fast luften kändes ganska skön ändå. Asså det var så härligt att hoppa i, men det var ganska hemskt också asså det var kallt i huvet. Men det var så roligt så när jag kom upp så hoppade jag i igen.
 
Det kanske jag inte skulle ha gjort... Asså smärtan i mitt huvud, den var typ obeskrivlig. Så fick jag panik också och kunde typ inte prata eller andas. Helt ärligt så var det lite läskigt. Men det var samtidigt så kul! Ska kanske göra det till en tradition att bada i April. Ja det tror jag. Det blir nog mer bad för mig nu i vår, sommar och höst.

Hihi jag och Ellie är farliga på sommaren:)Min lilla tjej
 
Allmänt | |
Upp