Sjuk eller nåt

Hello
 
Min kompis sov över Fredag till Lördag, mycket roligt hade vi det, låg dock vaken och tittade på tv halva natten. Båda två var rätt trötta sen. Så drog vi ut på stan och det var väl mysigt och kul, men vi var trötta och efter att ha ätit lite subway så var vi må illa mätta, trötta och då var det inte så himla kul. Kanske inte bästa shoppingturen nånsin men jag hittade lite kläder och köpte ett par solglasögon som kanske kan funka. Dock behöver jag skor innan skolavslutningen på Onsdag så jag och mamma ska ut och leta lite imorgon.
 
Men i alla fall, när vi kom hem drog jag iväg till en födelsedagsfest, bowling med några vänner. Det var roligt och jag lyckades med 2 strikear och typ 6 spärrar (stavning). Sen kom jag hem och bakade lite, mådde lite illa och lite förkyld/allergi men helt ok. Senare blev det värre och värre så jag fick gå upp och lägga mig och bara försöka sova. Vaknade imorse och tittade på tv några timmar men är fortfarande lite trött i huvudet, tur att det är chill skola imorgon. Ska på kalas hos min kusin som har fyllt tre år nu, får se ifall jag orkar mig ner hit när jag kommer hem igen, bye bye.
Hörs!
 
Allmänt | shoppa, sick, stan, typ sjuk | |
Upp