Jag fick svar!

Hej hej!
 
För ett tag sedan så skickade jag ett mail till sso supporten om koden 3NEWITEMS eftersom att det stod att den var till alla i mailet, men sedan stod på kläderna man fick att det var ett unikt plagg, endast tillgängligt för Lifetime. Det var typ det jag sa, fast lite mer utvecklat då, såklart.
 
Och idag fick jag faktiskt ett svar!! Trodde inte att jag skulle få något då det har gått ganska lång tid, men blev väldigt glad när det dök upp :).
 
Ungefär, eller precis så här stod det:
 
 

Hej!

Vi ber om ursäkt för sent svar.

Ja, det blev lite tokigt i beskrivningen. Plagget är för alla, inte för Lifetime.

Vänliga hälsningar,

Sandra - Star Stable Support

 

Ja, jag är glad att jag fick ett lättolkat svar (inte något jättekonstigt som Nemo) och av Sandra så jag slapp få från någon typ Maria som folk tyckte var lite "sur" och svårförstådd?

 
Allmänt | |
Upp