Bergsklättring med Sara

Hej :)
 
Igår hängde jag med en tjej som jag träffade på kollo. Hon är jättesnäll, gullig, söt fantastisk och så lätt att bli vän med. Nu känns det inte så kul för vet inte när kommer träffa henne nästa gång :/ men vi är iaf vänner på sso så vi kan prata rätt ofta :) Men vi hade iaf jättekul uppe bland bergen. Vi kom upp på nya ställen, pratade med vargar och hittade nya stigar. Åkte frittfall när man utan häst gick rakt ut från klippan och föll ner och sen åkte upp igen. Hihihi. Nu hittar jag mycket bättre där uppe. Men det är inge kul att upptäcka själv... Så det har inte blivit så mycket. Och ja jag har börjat kalla henne för mamma men hon lät som en och bara Kom nu!! <3
 
Vi ser en ond varg som vill äta upp oss. Måste fly..
Där nere är ju firgrovebyn ju
Jag får inte ramla bara
Håller jag på att glida ner?!
Den fina utsikten <3 Jag kan knappt få nog av den men Sara sticker nästan direkt.
aaaaah en varg gömmer sig där borta bäst o ta det försiktigt
Följa John med en varg, lixom varför inte?
Jag tror vargen vill äta oss och inte var John så vi flyr!
Nere på marken igen
Allmänt, Vänner | Bilder, Shady, bergen, starrider, starstable, vänner | |
Upp