Öh

Hej
 
Asså jag vet inte vad jag ska säga. Har inte hänt något spännande alls. Men asså nej idag så har jag varit lite nere och är det. Lite så här typ ledsen eller nåt vet inte hur jag ska förklara. Men liksom jag känner typ att jag "måste" göra en massa saker och bara typ det där måste hända och bara varför kunde inte det där vart jag och varför bor jag inte där. Men det går i omgångar också och jag försöker tänka att jag har det bra och så men det är det där med idol som förstör. Asså blir så hittar inget ord men lixom ser mer och mer på idol och vill typ gå på det mer och mer och vill veta allt osv. Har kollat på n massa tävlingar om att vinna biljetter till idol men ingen av de är möjligt för mig att göra. Det fanns en jättebra på nyhetsmorgon för några veckor sen som jag kanske kunde ha vunnit men upptäckte den alldeles för sent så det gick inte heller. Idol superfans spelet  är typ gjort för mig om man inte skulle behöva logga in med facebook jag har inte det liksom respektera det!!
 
Kände att jag behövde skriva något så att bloggen inte står helt tom men jag tror det kommer hända lite saker imorgon hihi...
Allmänt, irl | irl | |
Upp