Bilder från Jorvik City Galleria

Hej!
 
Tog ett par bilder (ganska många) i Gallerian och ska ju visa dem som jag har lovat. Vissa kanske är tråkiga, men jag tog en massa bilder på sjukt snygga kläder/utrustning/accessoarer, mest för min egen skull. Som jag kan ha när jag vill/ska köpa något, så kan jag kolla lite snabbt här. Det är några andra bilder också.
Det blev till slut väldigt många bilder, tveksamt om jag orkar spara alla ens. Oj, kommer ni orka titta på alla? Kanske får skala bort några, så det blir mer intressant. Uppdaterat: Hann inte lägga upp inlägget igår... Så det kommer idag istället :/!
 Väntar på bussen lite fint här med en okänd person.
Här kommer bussen!
Måste ha den!
Oj, den här hade något konstigt, dragningskraft.
Måste ha den här med!
Passar inte med håret men sen, när jag har bytt hår så.
Cowboy style, så snyggt!!
OMG! Såna här finns irl och vill ha såna, äääääälskar dem, bara att de blir så smutsiga irl, men det händer inte på sso:).
Oj, hehe vet inte vad jag tycker om han Raptor.....
Älskar detta, ska köpa det så fort jag kan! Min modellhäst, hon skulle seriöst kunna vara modell för schabrak, sadlar och träns.
Vill ha, fast kommer såklart inte passa till nåt. Min modellhäst.
Prinsessan är så himla fin i svarta träns med käkrem i en annan färg!!!. Min modellhäst.
Lite dans till Raptors musik.
Ihhhhhh så himla gulligt, håll med om att Prinsessan är den sötaste hästen av alla! Min modellhäst
Upp med hoven! Min lilla modellhäst.
Svansen måste vara fin den med. Min modellhäst.
Likaså benen ;). Min modellhäst
Rulltrappa är alltid kul, i mina supersnygga kläder.
Och ner igen i mina snygga kläder.
Sen kom ju såklart nätverksfelet också.... :(
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt, Bildbomb | Bildbomb, Bilder, Modellhäst, galleria, kläder, utrustning | |
Upp