Helg i stallet!

Hej!
 
Den här helgen så ha vi helg så vi ska vara i stallet hela helgen och ta hand om alla djur. Så det blir inte så mycket tid över, när jag är hemma. Och då ska jag fixa med mitt utvecklingssamtal (kommer inte orka så det kommer inte bli klart innan på Måndag, när jag ska ha det :(( ), köpa lite saker och spela. Men det blir inte mycket tid alls att spela och att blogga, så mycket lite bloggning denna helg.
 
Har inte heller känt mig supertaggad på att blogga heller, sen i typ Torsdags och då är det lite svårt att komma på inlägg. Men har några till helgen och början av veckan.
Men kommer inte hinna så mycket, har knappt hunnit något hemma idag och var os en av mammas vänner igår, kom hem halv 10 så hann bara in lite kort och mata hästarna innan jag skulle sova för att orka upp idag, som jag inte gjorde.... Men ska försöka sova bra inatt och snart.
 
Så inte så himla mycket inlägg nu på nån dag.
Allmänt | |
Upp