Hemma

Hello!
 
Nu är jag hemma igen några dagar. Ska på ett läger på Tisdag, kommer hem på helgen sen. Vecka 29 är jag borta, kommer hem på Torsdagkväll när mamma fyller år. Åker igen på typ lördag till ridläger och kommer hem nästa lördag. Början av v 31 så åker vi till Gotland och kommer hem mitten av 32. Sen är jag hemma 33 och sedan börjar ju skolan! :( Usch, fy så hemskt. Asså när man väl går i skolan, asså visst det är jobbigt och tråkigt, men det blir en rutin, något man bara gör. Som att borsta tänderna, ungefär. Det var bra mycket roligare på dagis. Skulle jag få chansen att välja så skulle jag lätt välja dagis alla dar i veckan!
 
Men men nu är det sommar och lov, då ska man vara glad! Kommer försöka fixa inlägg till er när jag är borta, men asså vi får se hur det går, brukar ju kanske inte gå såååå himla bra för mig.
 
Har förresten både ridit och badat idag. Först en "långtur" med hästarna (svett, svett, svett) och sedan ett skönt (och ganska varmt) bad! Med lite jordgubbar och glass hade det blivit helt perfekt.
Allmänt | hemma | |
Upp