Novell och bildserie

Hello!
 
Jag ska börja på en novell, och även göra en bildserie, så snart jag får tid. Novellen kommer att vara baserad på en verklig "händelse" i mitt liv. Kommer ändra lite namn på hästar, lite händelser och lite ställen, men det kommer ändå i huvudsak vara likadant. Vad bildserien ska handla om är än så länge hemligt. Jag har ingen aning om när de kommer, men det kan dröja ett tag. Jag skriver/fotar & redigerar när jag har tid och lust. Ska försöka komma ut med det regelbundet och försöka avsluta dem, till skillnad från mina tidigare försök.
Jag kanske börjar skriva lite idag, men kommer nog börja med bildserien i v 32-33. Vet dock inte vad novellen ska heta men det får jag väl komma på efterhand.
En liten redigerad bild, vad säger ni? Är ju nybörjare så förväntar mig inte att resultaten ska bli helt perfekta. Jag är ganska nöjd.
Allmänt | Coralprincess, Princess, Prinsessan, novell, redigering | |
Upp