Ledsen

Hej
 
Asså nu är jag riktigt ledsen och besviken av två anledningar. En anledning är att Jorvik Vampyren nu är slut, FÖR ALLTID! Asså den är helt slut, efter tre fantastiska säsonger! Asså det gör mig så ledsen så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Försöker att inte tänka på det och har inte kunnat fatta det och ja hjärnan har inte accepterat det än, om det nånsin kommer hända? Men känns som att jag inte riktigt kan göra något fullt ut och vara glad, nej jag tänker bara på det hela tiden. Jag ryser, skakar, gråter (litegrann iaf) men det värsta är inte det, det är det som händer i huvudet, det blir helt tomt, känns som att man ska dö osv. Jag överdriver faktiskt inte, kändes som att jag höll på att/skulle dö.
 
Sen så är det en till sak som gör mig så himla ledsen och besviken. Igår så efterlyste jag någon som ville dela klubben med mig, kände att jag behövde någon att dela den med för att få igång den. En person anmäler sig direkt och jag snackar med henne. Hon lovar att hon har tid med klubben, att hon kommer hinna ta hand om klubben (typ samma sak xd) och att hon inte bara ska lämna klubben om det går segt eller så. Jag låter henne komma in i klubben och sätter henne till klubbledare. Dock failar nånting så jag behöver logga ut. När jag kommer tillbaka in så har hon slutat prata med mig och när jag loggade in idag så hade hon lämnat klubben. Jag blir så ledsen och sårad, asså på riktigt. Varför lova någonting som man ändå inte kan hålla? Det finns ingen mening med det! Jag vet inte om jag någonsin kommer våga fråga så, jag litar på människor, men blir man sviken så (har blivit det rätt många gånger nu med klubben) så är det inte lätt. Man vågar inte lita på folk, man vill inte bli sviken. Kommer nog inte efterlysa någon så, kommer fråga någon som jag känner bra istället, fast typ alla har ju någon klubb, ja vet inte hur det kommer bli, men är så trött på att bli sviken av människor nu!
Allmänt | deep, ledsen | |
#1 - - Maja Goldborn:

Hej Ebba! Gud vad synd :c
Jag vet hur det känns D:

Svar: <3
Ebba Highland

Upp