Fiske & bad

Idag har jag fiskat upp 15 fina fiskar :). Nästan alla är snart klar med ena fisket och snart populär i skördebygdenfisket. Och då får jag uppdrag :). Så jag får xp :) Så jag kommer närmare lv 16. Jag ska dit iaf nån gång detta år. När bloggen fyller 1 år 17 Januari så ska jag vara i lv 16 har jag bestämt. Förhoppningsvis blir det så :)
Sen så badade jag lite med Ellie också. Så mysigt! Typ runt 22 grader i vattnet så härligt. Ellie ville bara bada mer.
Jag har redigerat bilden. Blev den bra? Jag är nöjd med kransarna och ansiktet men rosseten blev inte jättebra.
 
Allmänt | Ellie, fiske, starrider, starstable | |
#1 - - Angelica Queenwatcher:

Hej! Jag ville bara säga, att högsta leveln är 15 :/
Är också i level 15 men, tror att det är högsta leveln :/

Svar: Hej! Ja just nu så är högsta leveln 15 men eftersom att starstable uppdaterar med nya uppdrag rätt ofta så kommer man antagligen kunna gå upp till level 16 rätt så snart :)
Ebba Highland

Upp