Glad :)

Hejsan
 
Nu är jag väldigt glad, happy lixom, hehe. Nej men gissa vad som har hänt. Nåt bra kanske en början på något. Längst ner ser ni. Är så glad för detta! Kanske blir ännu bättre sen. Nej här kommer det...
 
Jag kom 3:a i ett champ! :) Jag vet att det inte är jättejätte bra men det kanske är början på nåt stort. Vem vet kanske flera tusen medaljer. T ex Lucy Westlake har fått mer än 7 000 medaljer jag kan bara drömma om det än så länge. Jag har typ 7 stycken bara 6993 kvar då sa fel jag har 8 stycken så det är bara 6993 kvar... Det kommer ta ett tag. Nej men jag satsar på att ha tagit två till medaljer innan året är slut. Okej jag är feg men jag vågar inte satsa så mycket än. Två medaljer innan året är slut minst. Perfekt!
Som ni ser så är det nya hjärtan nu och inte de gamla. Jag tycker att de nya är finare :) De är coola och snygga. Vad tycker ni?
Allmänt, Championat | Shady, championat, starrider, starstable | |
Upp