Andra spel

 
Hej hej!
 
Jag har två spel som jag spelar lite ibland så nu när sso-servern är nere så får jag gå in på dem. Spelar lite Howrse just nu (heter blubbblubbfisken där) och kanske ska sätta igång lite rollercoaster. Det gick inte att ta bilder med datorn på rollercoaster så kommer bara bilder på Howrse nu. Men lovar att jag ska ta kort med mobilen och ladda in i datorn och lägga upp.
Min duktiga Stella som vinner sin första tävling (hennes första tävling någonsin)  och betäcks samma dag
Ja, jag redigerade lite fail men tänk regnbåge, de är fina! Min finaste Stella. Ja, jag kör på Friserar nu i början i alla fall. Älskar hennes luva, schabrak och benskydd/lindor.
Min andra häst Poppe. Frieser han med. Han har bara fått en sadel för hade inget annat och nej jag hade inte råd att köpa, ville inte slösa bort typ alla mina pengar. Jag tar namn på hästar jag känner irl om ni undrar var jag får alla fantastiska namn ifrån.
Och juste, en sak till. Rollercoaster spelet är från 2004 och jag vet inte om det säljs längre (Det är ju ett spel som man köper, som sims) men kan finnas nyare versioner. Jag har version 3, men asså det är jättekul, fast människorna är lite konstiga för det är rätt dålig grafik. Men jättekul att spela, nästan som sso.
 
 
 
 
Allmänt | Howrse, Rollercoaster | |
Upp