Äntligen har jag dig!!!

Hej hej!
 
Jag skulle gjort det i Onsdags, i Torsdags, igår men det blev inte förrän idag. Jag var nära igår men kunde inte riktigt bestämma mig... Mellan den ljusa och den svarta.

Den vackra Quarterhästen!
Men till sist så blev det den svarta som jag valde.
Midnightdream fick han heta, ska kalla honom Dream eller Night tror jag men inte helt säker än.
Åhh han är min, åhh han är min! (Ska vara som en sång, så sjung i huvet när ni läser :))
Mysigaste lilla bushästen är han, nafsa gillar han att göra... hehe busponnyn :)
Nej han kallas Dream eller Drömmen. Han är så underbar att sitta på och ta hand om, hans rörelser, så mjuka men ändå kraftfulla asså nej jag dör. Han är min nya topp tre. Han fjording och frieser är mina favoriter, sen så är mina andra hästar speciella på sitt sätt också.
Allmänt, Mina hästar | Hästar, Quarterhäst, bästahästen, finaste, quarterhästen, sötaste | |
Upp