Hissfobi, skratt, hick och duschproblem!

Hej!
 
Asså som någon kanske vet så har jag fobi för att åka hiss. Asså det är så hemskt, man typ sugs upp/ner asså nej jag mår illa och typ får huvudvärk. Ibland så typ ramlar jag och så håller jag på att börja gråta, fast det är inte så jobbigt alls som vissa andra har det. Det finns ju jättemånga som verkligen har otroligt jobbiga fobier, för mig är det inte så att jag hellre dör än åker hiss men jag hatar att åka hiss ändå och vill absolut inte göra det. När jag hade brutit armen så blev man tvungen att åka hiss för att komma till röntgen och asså paniken jag hade då.. Ja men jag överlevde ju!
 
Asså nu har jag märkt att jag har några problem. Asså mitt skrattproblem, det är mest när jag är med en speciell person. Vi kan typ inte inte skratta mer än typ 10 sekunder och asså, visst det är bra att skratta men ibland är det lite jobbigt att bara skratta hela tiden... Sen har jag två värre problem, hick och dusch.
Asså är det bara jag som ALLTID har hicka? Jag får det varje dag, inte bara det flera gånger också. När det är riktigt illa så kan det komma kanske 10 gånger om dagen och har jag riktigt tur kanske bara två. Det är jobbigt med, man hickar så länge, ibland så får jag typ uppstötningar och mår illa och ibland rycker jag typ till och flyger varje gång eller så typ låter det jätte högt. :(. Det är ganska jobbigt, speciellt i skolan.
 
Sista är typ det värsta. Och det är när jag duschar som jag gör ganska ofta. Asså visst är det jobbigt innan man riktigt har bestämt sig och när man måste duscha, men när man väl gör det så är det så himla skönt!! Man vill ju inte sluta. Det är bara så att jag får nån konstig grej. Jag får ont i halsen i huvet och i näsan. Jag får hostattack och det känns som att jag ska nysa med både munnen och näsan. Ibland så får jag svårt att andas och typ ryckningar. Asså det är ganska läskigt, och det förstör den sköna stunden i duschen.
Men idag när jag duschade så gick det faktiskt ganska bra, jag fick knappt ont i halsen alls och nös/hostade inte så mycket!! Grattis till mig♠
 
 
Allmänt | hehehe, skumma saker | |
Upp