Klubben startas

Hej!
 
Idag startar jag upp min klubb. Jag är inte helt klar, så lägger inte ut reklam men kan bjuda in folk jag ser eller vänner. Eventen börjar på onsdag så blir en liten mjukstart vecka, den här veckan. Kommer köra ganska korta event. När några fler har kommit in i klubben så kommer vi ha en lära känna vecka och lite så.

Det här är lite hemligt, men missade eventet idag.. hehe. Var hos en kompis och glömde helt bort vilken tid och kom inte på förrän två timmar efteråt. Känner mig såååå duktig NOT! Men lovar, ska inte hända igen.
 
Om ni har lust att gå med så kan ni skriva här under i kommentarerna, så kontaktar jag er på sso, eller om ni vill ha mer info så får ni skriva in högst upp (där adressen står. Om ni är inne på sso så står det https://www.starstable.com/se/ där ska ni skriva in) http://cometwinnersreal.blogg.se/ . Det går tyvärr inte att söka på google för då kommer det inte fram något... :( Jag ska försöka fixa det men vet inte hur man gör, så tills vidare så är det så man får göra om man ska in och kolla.
 
Vi ska ta en ny Heather bild med klubben sen också så det blir vi som är där istället för alla bubblor.
Allmänt, Comet Winners | Comet Winners, dummateknik, klubben, sso, starstable | |
Upp