Howrse tar över, ny fin bild och det nya slottet

 
Hejsan!
 
Jag har tänkt på en sak, jag är inte inne så mycket på sso nu längre, jag gillar det fortfarande, men det finns inte tillräckligt mycket tid och sug, tror jag. Men när jag väl sitter så kan det gå ett par timmar utan att man märker något, tiden springer iväg och man har riktigt roligt. Men nu så har många av mina vänner irl slutat spela, förut kunde man gå hem till varann och spela, ha spelkvällar när man sov över, planera event och andra spelsaker, blogga tillsammans, träffas i spelet och ja spela tillsammans. Nu går det inte riktigt längre.
 
Men sen finns det ju ett annat spel, Howrse, som jag har spelat lite från och till. Nu har jag då börjat igen. Det som är så himla skönt med Howrse jämfört med sso är att det kan man spela när som helst, när man vaknar, ta upp mobilen, asså det går så länge man har mobil, platta eller dator och internet så kan man spela. Så är det inte med sso. Man måste ha dator och ansluta och logga in och ja allt ni vet. Eftersom att Howrse är så lätt så blir det mycket att det blir det jag börjar gå in på och sen bara, ojdå jag hann inte med sso.
 
Asså sso har fått en ny jättefin bild igen
Jättefin och somrig, man blir glad av den
Men asså slottet, seriöst varför har de ändrat det?
 Jag vet inte vad jag tycker om det, det ser lite konstigt ut, jag gillade det gamla mer. Men jag kan nog ändå inte säga helt rakt ut att det är fult. Det ser väl okej ut, men som jag kommer sakna det gamla, vissa saker blir fulare när de uppdaterar.
 
 
Allmänt | Howrse, ny bild, nytt slott, slottet, sso | |
Upp