På gång med bloggutmaningen

Hej hej!
 
Nu har jag börjat skriva lite på bloggutmaningen, vissa saker är ganska svåra så det kan ta ett tag innan den börjar, men räknar med att den ska vara klar att börja innan Juli. Tänkte att jag kan ha den lite som sommarsak när jag kommer vara borta ganska mycket. Att det kommer ut ett varannan dag kanske?
 
Hur ska man göra med bloggen på sommaren? Jag är borta mycket under sommaren och då kan jag oftast varken spela eller blogga, kan tidsinställa lite och skriva när jag väl är hemma, men det kommer inte bli så mycket iaf. Vissa sitter ju och skriver typ 10 inlägg och ställer in, men jag har inte tiden/orken till det så det blir kanske 3 stycken per gång. Men jag ska försöka skriva under sommaren och iaf säga till när jag är borta så att ni vet om det är tomt. Förresten, det skulle vara jättekul om någon kanske ville skriva några inlägg (gästblogga lite) här under sommaren. Det är bara att iså fall antingen slänga iväg ett mail med det du vill skriva i inlägget eller skriva det i en kommentar, så fixar jag resten. Om du mailar, breva gärna på sso eller skicka en kommentar för jag kollar typ aldrig mailen och vill inte missa om nån skulle vilja skriva.
 
Jag förstår om ingen vill, det är svårt att komma på något att skriva om och allt sånt annat, jag har också gästbloggat. Men om ni vill prova på lite eller kanske söker några läsare (har ju inte så många) till er blogg så kan det vara bra.
Höörs!
Allmänt | LOV, sommar | |
Upp