Acrosport är kul

Hej hej!
 
Jag vill tipsa om en kanske lite ovanlig sak, acrosport. Det är akrobatik och man är flera personer som gör formationer (ex: pyramider) i ett program, mellan formationerna kan man också lägga in "danssteg" och gymnastiska övningar. Det kanske låter konstigt, men jag är inte så bra på att förklara så sök upp det nu och kolla om det låter intressant eller även om det inte låter intressant!
Vi håller på med det i skolan och det är jättekul, bara att alla är så oseriösa och står helt fel, jag har gått på cirkus och där var vi väldigt noga med att man skulle stå rätt.
 
Men jag tror att jag gillar acrosport för att det var en sak vi gjorde ganska mycket på cirkusen och jag gillade ju verkligen cirkusen och tyckte att det var jättekul (slutade för att jag ville rida mer) så det påminner om den. Såg ett program på TV där min gamla cirkusgrupp var med och jag kände igen ganska många och kände liksom när jag såg vad de gjorde att jag saknar det, hade jag gått kvar så hade jag vart rätt bra nu, asså faktiskt, vill inte överdriva men skulle vara grym, nästan som min bästis som går kvar.
 
Men sök upp och testa, det är värt det!!
I ♥ acrosport (Inte lika mycket som ridning då alls)
Allmänt | |
Upp