Så upptagen

Hej hej!
 
Asså jag skäms nästan när jag loggar in på bloggen nu. Jag har inte skrivit något vettigt på jättelänge. Asså jag dör, förlåt i alla fall, jag vet att flera har varit inne och kollat och tack för det och jag ber så mycket om ursäkt för att jag har varit så "oaktiv". Jaja men jag har i alla fall gjort väldigt mycket grejer.
I Lördags så var jag lite seg på morgonen/förmiddagen men sedan var jag med några kompisar och så spelade vi ett jätteroligt spel som heter Rollercoaster, det är så kul, man bygger nöjesparker och åker bergochdal banor. Även om det är ett gammalt spel (2004) så är det roligt, känns ganska verkligt och har okej grafik. Jag har blivit lite halvt beroende av det. Sen på kvällen skulle vi på 50 års fest och kom hem vid 11 så nopp nopp, inget blogg eller sso då. Ja igår så var det först ridning på morgonen. Vi hoppade och det gick jättebra, han var duktig och hoppade alla hinder och det gick bra att hoppa 50 som vi ska tävla! :). Det kändes super och jag hoppas att det går lika bra på tävlingen så vi blir felfria.
Sen på kvällen skulle vi åka och fira min kusin som fyllde 20 år för några dagar sedan, vi kom hem typ halv 11 och jag var jättetrött så det var inte ens att tänka på att spela eller blogga. Och idag har jag varit borta med en kompis och inte hunnit så mycket alls mer, bara skrivit lite (det här inlägget) och fixat lite på sso, men jag har tre inlägg på gång frö imorgon :)!
Allmänt | |
Upp