Veckans outfit v 9

Hej!
 
Idag är det Söndag och dags för en veckans outfit. Den här veckan är det en outfit som jag har haft på min sedan jag fick tröjan i onsdags och jag tycker att den är väldigt enkel men ändå snygg. Jag vet att mössan kanske inte passar så bra, men hade ingen färg som passade bättre till hands och ville hellre ha mössa än hjälm. Detta är då alltså min kombinerade alla hjärtans dag och galleria outfit.
Människa
Mössan: Bobcat affären i Moorland
Tröjan: Galleriauppdrag
Byxor: Slottet (affär) i Silvergladebyn
Skor: Uppdrag i jarlaheim
Handskar: Hatt och handske i jarlaheim
 
Häst
Träns: Alla hjärtans dag affär eller uppdrag
Schabrak: Alla hjärtans dag affär eller uppdrag
Dekoration (man): Alla hjärtans dag affär eller uppdrag tror jag.....
 
Jag märkte att jag inte hade så bra koll på vart allt kom ifrån men hittade det mesta på starstable databas, rekommenderar verkligen den sidan. Man kan hitta nästan all utrustning, alla kläder och alla hästar. Superbra sida!!!
 
 
Allmänt, Veckans outfit | Princess, Prinsessan, outfit, veckans outfit | |
Upp