Gotland och frågestund?

Hejsan hejsan!
 
Idag så hade vi alla 6:or nationella i NO. Asså nej, jag gillar NO och brukar vara bra på det, men redan på delprov A så hann jag inte riktigt ordentligt. Men jag tänkte att det skulle bli bättre med del C eftersom att det var begrepp och det brukar vara lite lättare och mest kryssa i/fylla i. Det var det, men asså jag kunde ju ingenting. Lovar att jag gissade på nästan alla uppgifter, helt ärligt. Jag känner mig inte så bra inför betygen på proven nu, men hoppas att det inte påverkar mitt vanliga betyg om det går så dåligt som jag tror.
 
Aja vi hade en chill dag, fick sluta redan klockan 11 och jag gick hem och tränade lite med min kompis. Åt lite frukt, chillade och var duktiga och åt en liten glass och en kaka också. Men sedan så var det ridning :). Har jag sagt att jag älskar det? För det är ju det bästa som finns. Ibland kan man nästan glömma bort det emellanåt, men man blir alltid påmind typ nästa gång man rider. Ja i alla fall, det skulle vi inte prata om.
 
Det är så att  jag ska åka till det fantastiska stället Gotland nästa Torsdag (tror jag i alla fall) så jag blir borta ett par dagar (kommer hem typ 4 på morgonen på Måndagen). Då hade jag tänkt att jag skulle förbereda några inlägg som kommer trilla in här med jämna mellanrum. Ska försöka hinna minst göra två stycken. Helst många många fler.
Jag hade tänkt ha en liten frågestund som jag skriver nån gång under nästa vecka och publiceras kanske på Söndagen, men då måste ni fråga mig saker, annars blir det rätt tråkigt. Fråga om allt möjligt, dock kommer jag  inte svara på vissa privata frågor, men hellre testa än inte göra något, så fråga på jag vet att ni finns!
 
Allmänt | Gotland, NO, frågestund, nationella, nationellaprov, np, Älskade ön | |
Upp