Omg vilken lukt

Hej hej!
 
Ber om ursäkt för att jag har varit så oaktiv här på bloggen nu. Jag trodde faktiskt verkligen att jag hade skrivit 1 maj i alla fall, men tydligen inte.
Asså det är så att jag tänker mig att jag ska sätta mig och ta det lugnt här nere och bara köra på, men mina kompisar lyckas alltid få ut mg med dem även om jag inte hade tänkt mig göra det.Så då har jag inte hunnit med.
 
Men asså igår så asså lyckades jag få världens godaste lukt (typ) på min ena hand om man gillar kokos och hästar. Det var nästan som en blandning mellan de olika lukterna och det gick ihop bra. Hahaha. Asså jag tog min cocos bobybutter. Den gamla som är vit och luktar sjukt gott, mycket bättre än den nya! Vet inte om den går att köpa så jag har lite ångest för att den inte ska finnas mer när jag har tagit slut på min :(. Men aja, några timmar senare åker man till stallet och myser med världens bästa storhäst i en box, med torv. Tvätta inte händerna och vänta ca 20 min. Mwa the perfekt lukt. Dock var det bara jag som älskade den, mamma tyckte att det luktade för mycket häst, men gillar ni hästar så älskar ni den, I promise.
 
Imorgon har vi nationella prov och allt timade så bra med lite inställda lektioner, så vi slutar 11.20, så mycket tagg på det!! Kanske blir en lunch hemma, om det inte är gott på skolan.
I´m happy! Ska rida min lilla hästis imorgon, eller min och min jag äger han inte direkt.
Allmänt | NO, fjäril, häst, kokos, love it, lukt, nationella, nationellaprov, np, sluta tidigt | |
Upp