Varför jag alltid är borta

Hej alla fina!
 
Asså av någon anledning så blir det alltid så konstigt och ja, det blir aldrig av någonting. Oj jag flummar. Jag vet i alla fall inte varför det blir så, ingen aning. Jag har ju typ massa tid, men så är den borta. Igår i förrgår, vart tog de dagarna vägen? Eller jo jag vet. Jag hade fullt upp med att fixa till Operation Dagsverke. Jag och mi friend sålde fika och asså vi lyckades faktiskt få in ganska mycket, ca 700 kr. Så hade jag lite från farmor som jag hade jobbat ihop också, så det var rätt så lyckat :). Sen på kvällen var det ridning och pappa behövde jobba och jag behövde ändå plugga. Prov idag som ändå gick skit, haha hoppas det inte påverkar mitt betyg så mycket, borde inte sänka ner mig helt i alla fall. Men jag går ju bara i 6:an också så inte så himla viktigt än.
 
Idag så har jag bakat litegrann, började ju titta på Hela Sverige bakar för ett tag sen och blev ju faktiskt riktigt inspirerad, har ju alltid gillat att baka och nu så fick man en liten push. Så jag har bakat rätt mycket nu. Ska ju vara med i hela Sverige bakar (har jag tänkt.... hahah) och håller på att tvinga mamma att anmäla sig nästa år. Kommer göra det åt henne annars :) Haha sen är det ju bara hoppas att hon kommer med :)
Asså sneakersarna man fick idag från Baronessan var ju sjukt snygga! Matchade dock inte ihop nåt bra.. Men det kommer jag nog göra snart.
Asså måste bara berätta att jag har fått en ny typ "bästis" på sso. Linnea Lionnight, asså vi funkar bra ihop och vi har ju sjukt kul och kan prata allvar med. I like she very much. Kram kram!
Allmänt | Linnea, OD, Operation Dagsverke, belöning, dumma jag, sneakers | |
Upp